úterý 7. února 2012

7.2 Hech


MAKE IT !



Ahojte slečny,
píšu vycuclá- bez energie. Ještě musím ale vydržet.. Ráno vstavačka na 6tou, pak škola asi do 15 a pak k sestře natačet video, kde tancuju :D a ptáte se proč? :D protoze budu v lete pracovat pro par agentur a aby me vybrali, tak potřebujou vidět jak tancuju :D takže jsem zvolila orientalní tance .D a oléé :D no uvidime, co na to řeknou :D Jinak jsem taky unavená a znechucená z jídla. Strasne se mu bráním, k obědu ve škole jsme však měli jogurtové knedlíky s jahodovou polevou .. a ja je snedla, no tak jsem to sla trochu vyblejt (ja nikdy neblila!! To az ted po třetí).. a pak jsem nastvana ze sebe, ze zvracim i blbej obed bala dat i zvejkacku, aby to nebylo citit.. achjo..

JIDELNICEK:
Snídaně: 1 para ořech, 2 plátky debrecínky, 2 platky sýra, paprika, 1 kostička 82% čokolády
Svačina: korbáčík, OVOFIT višnovy
Oběd: jogurtové knedlicky s jahodovou polevou
Svačina: nic
Večeře: 500ml zeleninového vývaru, plátek sýra

KJ: 2500 KJ
Sacharidy: 30 g
Pohyb:1800 KJ

3 komentáře:

  1. Sójový rohlík je jako cereální:) mě chutná, akorát jsem někde četla, že cereální vždycky neznamená, že je zdraví, ale když je v názvu sojový, tak ano, takže od té doby si dávám sojový :D já pořád dělaám nějaké cviky na nohy, teď jsem v nějaké depce zase ze scých nohou a musela jsem si dát pár cviků na nohy:( jídelníček máš hezký:)

    OdpovědětVymazat
  2. čím víc nás bude, tím líp :D děkuju, teď hlavně napravuju škody z min. týdne, tak uvidíme co se ukáže na konci týdne :) jé tak ať se ti zítra daří! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ani mě ten chlebíček netrápí, byl bez másla, jenom kolečko veky a pak na tom nízkokalorický věci, takže se tím nestresuju :)
    A buchta byla SKVĚLÁ! Dělala sem ji s jabkama a je fakt výborná, není moc sladká a to je super:)
    ***
    Snad ti vyjdou ty tance, například já vůbec tancovat neumím :D
    A hlavní je, že víš, že by si zvracet neměla.. Fakt se to snaž omezit.. Ale chápu tě.. :(
    Zase přijdou lepší dny, věř mi! :)

    OdpovědětVymazat