pátek 30. března 2012

30.3 Umhh. im back!

Hellooo:))
omlouvám se Vám všem za tu pauzu. Už jsem několikrát měla nutkání napsat, ale bála jsem se.. jenže teď jsem se rozhodla. V hubnutí budu pokračovat, abych zase v létě - a pak na vysokou - nastoupila krásně štíhlá s 55kg. :) Teď mám 58,2kg. A nelíbí se mi to.. na 179cm je to tam přiměřený.. ale ja nechci byct přiměřená, chci byt hubenoučká a křehka!!
JInak mám novou známost, vážnou.. zamilovala jsem se. Ale uvidíme, co se z toho vyvrbí, já jen, že si vnitřně myslím, že to bude na dlouho vztah. Doufejme ;))
Taky se mi krátí čas do maturity a já nic neumím. Za měsíc píšu testy a za měsíc a půl mám zkoušení. DAMN IT. Angličtinu umím.. ale zbytek .. NIC!

Taky se moc nehejbu, nestihám.. to mě štve. Jsem pěkně líná a tučná.

JIDELNICEK:
Snídaně: kousek tvarohové buchty, plátek chleba
Svačina: Paprika, Bílý jogurt
Oběd: Vepřové mleté, kus číny
Svačina II. : Káva, lžička buchty
Večeře: kus číny

Poslední rozežrání.. odteď začne režim!! Chci vidět za 7 dní, že napíšu, že mám 57,5 a za 14 dní chci mít 57 a nejlíp do měsíce chci mít 56.

sobota 10. března 2012

9.3 .. 10.3...11.3

Ahojte,
klidně jsem tyhle 3 dny šoupla do jednoho příspěvku a víte proč? Protože to budou horrorové dny. Jsem všechny 3 dny v práci - dneska už mám jeden za sebou, ale čeká mě teď 11 hodinovka  a pak zítra 10 hodinovka.. už si tam nemůžu ani číst, ani používat mobil, takže můžu akorát tak čumět !!!
Taky jsem trochu nešťastná, protože tuhle na after jsem se libala s jednim svým bývalým a myslela jsem si naivně, že se bude snažit.. ale skutek utekl.. jeho kamarádka mi řikala, že nic prý teď nehledá kvůli škole, tak se ani ja fakt snažit nebudu, pak jsem akorát za debila.. Hlavně proto, že teď taky nic vyloženě nechci - maturita, přijímačky na VŠ a taky odjíždím na 3 měsíce pryč.. jen prostě jsem trochu osaměla a chtěla jsem zase někoho, kdo mi řekne, že mi to sluší, kdo mě obejme, kdo mi jentak napíše a s kym bych se usmívala.. ale jsem asi naivita nejvyššího stupně.

A jak to mám s jídlem? Tak teď se blíží moje dny, dneska, zítra by to mělo přijít, takže váha : 58,8kg je asi taky z toho důvodu, takže uvidíme, jaká bude potom..

JIDELNICEK: 9.3
Snídaně: 2 kousky tvarohovopudinkové buchty (téměř žádný cukr)
Svačina : paprika, okurka
Oběd: 70g smaženého květáku
Svačina: lžička té buchty
Večeře: kuře (stehno)

JIDELNICEK 10.3
Snídaně: 2 kousky tvarohopudinkové buchty
Svačina: 1 kostička 85% čokolády, plátek 30% eidamu
Oběd: kuřecí stehno s nádivkou
Svačina: korbáčik
Večeře: paprika, uzený losos, caesar salat mini porce

JIDELNICEK 11.3
Snídaně: 2 kousky tvarohopudinkové buchty
Svačina: 1 kostička 85% čokolády, plátek 30% eidamu
Oběd: Zelenina + maso (ještě nevím jaké)
Svačina: korbáčik
Večeře: Zeleninový salát

čtvrtek 8. března 2012

8.3 ..)

Tak jsem tu zas..
Já jen jsem myslela, že to zvládnu a že už jsem chodit nebudu, ale nejde to..
Uz me zase chyta žravá a přibírání a já to chci shodit..!
Předevčírem jsem na váze měla už 58,2kg a jakmile jsem věděla, že můžu, tak jsem si dala bramburky a jedla knedlíky apod.. a dneska? 59,3 kg! Za jeden blbej den :/ .. Takže takhle to dál nejde! Nechci být vyhublá ani držet furt omezující diety.. chci být ale zdravá a udržovat 58kg..)) na 180cm)
Samozřejmě si chci dopřát nějakou tu dobrůtku, ale chci, abych jí jedla jen 3x tydně - ale ne víc ani mín! Protože když si pak budu odepřávat rozumnou dávku dobrého, tak pak se za to příště tím dobrým přežeru..
Chci jíst i ovoce i zeleninu nejlíp, abych snedla alespon 1ks ovoce denne a 3 kusy zeleniny denne. Chci udrzovat 70g sacharidů za den (pečlivě si to musím zapisovat), chci jíst 5-6x denne! a chci pít 2,5l vody + čaje + 1 kafe.. chci mít max 5000KJ za den a omezit tučná a mastná nezdravá jídla, po kterých je akorat celulitida..Ale chci jíst všeho rozumný malý porce..

Přikladný jídelníček:
Snídaně: 6.45 1 plátek vícezrnného chleba, plátek šunky, plátek sýra, paprika ; káva, 0.3l vody, 0.2l acidofilního mléka
Svačina: 9.45 jablko
Oběd: 12.45 kus masa, příloha (jen trochu), zelenina, polévka, 1 kostička 85% čokolády
Svačina 15.45 50g sýra, rajče
Večeře 18.45 Salát (zelenina, maso, sýr)


Pohyb: chůze, posilování (30min. každý den) , 3x tydně cvičení