30.3 Umhh. im back!

Hellooo:))
omlouvám se Vám všem za tu pauzu. Už jsem několikrát měla nutkání napsat, ale bála jsem se.. jenže teď jsem se rozhodla. V hubnutí budu pokračovat, abych zase v létě - a pak na vysokou - nastoupila krásně štíhlá s 55kg. :) Teď mám 58,2kg. A nelíbí se mi to.. na 179cm je to tam přiměřený.. ale ja nechci byct přiměřená, chci byt hubenoučká a křehka!!
JInak mám novou známost, vážnou.. zamilovala jsem se. Ale uvidíme, co se z toho vyvrbí, já jen, že si vnitřně myslím, že to bude na dlouho vztah. Doufejme ;))
Taky se mi krátí čas do maturity a já nic neumím. Za měsíc píšu testy a za měsíc a půl mám zkoušení. DAMN IT. Angličtinu umím.. ale zbytek .. NIC!

Taky se moc nehejbu, nestihám.. to mě štve. Jsem pěkně líná a tučná.

JIDELNICEK:
Snídaně: kousek tvarohové buchty, plátek chleba
Svačina: Paprika, Bílý jogurt
Oběd: Vepřové mleté, kus číny
Svačina II. : Káva, lžička buchty
Večeře: kus číny

Poslední rozežrání.. odteď začne režim!! Chci vidět za 7 dní, že napíšu, že mám 57,5 a za 14 dní chci mít 57 a nejlíp do měsíce chci mít 56.

Komentáře

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Musím se vrátit...