sobota 3. prosince 2011

17 denní jídelníček - na zhubnutí


Přemýšlíte nad tím, jak zvládnout Vánoce, aniž byste přibrali? Jak ochutnat cukroví bez toho, aniž byste měli blbé svědomí? Mám pro vás malou pomoc. Zkuste začít držet dietu, kterou vám předepíšu, začněte ji držet od pondělí 5.12 do 22.12, zhubnete tak před Vánoci i dobrých 6kg, trpět hlady nebudete a ještě si pak o Vánocích dopřejete bez toho, anižbyste se trápila nabranýma kilama navíc. 
Každý den Vám přidám jeden den. A pokud to vydržíte (vyfotíte se před dietou a po dietě a zapíšete si míry před a po a odešlete mi to, vyhrajou ty tři z Vás u kterých uvidím nejlepší zlepšení dárky od SWAROVSKI a bižuterii)

5.12
Jídelníček: 
Snídaně: plátek vícezrnného chlebu (35g max.), plátek 20% sýru, 3 cherry rajčata, 50g okurky
Svačina: okurka (50g), paprika zelená (kus - 100g), cottage bez prichute (100g)
Oběd: kuřecí maso (150g), zeleninová směs (75g)
Svačina: 70-80% čokoláda (15g), káva /čaj (neslazené)
Večeře: mozzarela light (100g), rajče (150g)
Pitný režim : 2,5 litru vody (+ káva, čaj)
Pohyb: 1hodina jakehokoli sportu, min. 30 min. chůze

3.12

Dneska jsem se zase rozhodla. Už chci začít zase novou etapu svého života.
Chci žít zdravě, mít se ráda a být šťastná :)  Na dveře nám klepou Vánoce a s tím pak Nový rok. A rok 2012. CHci se na něj připravit a vkročit do něj správnou nohou. Doufám, že se mi to s vaší podporou podaří.

Mám zase hromadu předsevzetí a nevím, jestli je splním .. ale budu doufat, že si budu víc všímat blogu a všeho s ním spojeného.

Držet mi palce,
KATLYN *

neděle 20. listopadu 2011

Odpočatá a začínáme!

Tenhle víkend byl pro mě hodně klidný i z části nudný, ale plně jsem si odpočala, abych nastartovala další novou etapu :)
V pátek jsem byla s žaludkem u doktora, mám překyselení, draždivy tračník a nejaky i leky. Taky se zkouší, jaké potraviny muzu a jaké ne. Takže jsem strávila pátek doma.)
V sobotu jsem byla 11 hodin v práci, takže jsem se akorát tak unudila, ale zase jsem se nepředřela.
A v neděli jsem nakonec zůstala odpočívat doma. A dost jsem se rozhodla, že potřebuju zase změnu. A plány.)

1. Splnit každý den svých 10 bodů na určitý den.
2. Jíst do 1500  KJ (po odečtení pohybu!) a 40g sacharidů každy den / až na jeden den v tydnu, kdy muzu hřešit a nezapočítává se/
-> zhubnout do 6.12 na 53,5kg abych mohla nabrat přes zimu :)
->od 10.12 do 20.12 zhubnout na 52,5kg a pak už se o váhu nestarat do 2.1 :)
3. Fotit si outfity každý den:)
4. psát každý den
5. Být na počítači max. 2 hodiny denně
6. koupit si kalhoty, tricko a kalhoty na SNB
7.chodit cvičit min. 2x tydně, každý den cvičit aspon 10minut
8. nejíst odpoledne sladké
9. udržovat uklizený pokoj
10. číst za měsíc 2 knihy do povinné četby (do 20.12, do 20.1)

A teď, jak to bude vypadat?
Pondělí 21.11
JIDELNICEK:


Snídaně: EMCO ovesná kaše meruňková 1/2 porce
Svačina: káva s mlékem, okurka, debrecínka, sýr
Oběd: ryba, okurkový salát
Svačina: cappucino
Večeře: gyros (maso, zelenina)

KJ (po odečtení pohybu): 1500
Sacharidy: 30 g
Vláknina: 5g

*18-23 Práce
*učit se na výtvarku
*pokecat s kámoškou
*přečíst si 3.maturitní otázku

čtvrtek 3. listopadu 2011

2.11 a 3.11

Ahojte:)
Včera byl trochu uvolněný den. Ve škole do 15.30, pak příjezd domu, chvilka odpočinu - KONECNE! A asi po 3 hodinách jsem se vydala na cvičení. Na Bosu :) předcvičoval dnes vyjimečně chlap a byla to paráda!:) Uplně jsem se odreagovala, doporucuji!:) .. Pak jsem doma rychle poklidila a v 22.30 jsem unavená padla a usnula.

Dneska to bylo zatím celkem pohodové, už proto, že jsem vstávala až na 8 :).. ve škole jen na pár hodin a pak do autobazaru, koukat po autech.. jak mě už to vybírání nebaví ..:( No a ted mam zase 2 hodinky a pak, šupito presto dělat hostessku na jednu charitativní akci :).. Tak jsem na všechno zvědavá.. jen škoda, že tam jedu hodinu! a to je to v Praze :D

JIDELNICEK:
2. listopadu
Snídaně: vícezrnný chleb (35g), hermelín (17g), debrecínka (10g), 2 cherry rajčata
Svačina: káva s mlékem, malý kus ořechové buchty
Oběd: Brokolice (100g), sýr, (20g), mléko (100ml)
Svačina: hrozny (50g)
Večeře: krůta (100g) , hermelín (20g), mandle (15g), arašídy (20g)
Přijato: 4000 KJ / 960 kcal
Sacharidy: 52g
Vláknina: 11g
Spáleno: 2500 KJ / 580 kcal

3.listopadu
Snídaně: vícezrnný plátek (30g), strouhaný eidam (20g), 2 cherry rajčátka
Svačina: kousnutí do bábovky (7g), 2 koky sušenky (5g)
Oběd: 100g smažených žampionů. 10g tatarské omáčky
Svačina: 3 koka sušenky (7,5g)
Večeře: Krůta (100g),1/2 paprika červená (50g), 20g strouhaného eidamu
Přijato: 3700 KJ / 880 kcal
Sacharidy: 34g
Vláknina: 11g
Spáleno: 2500 KJ/ 600 kcal

pondělí 31. října 2011

31.10

Ahojky, holky..
tak dneska zase žádný pohyb, nic. Proč? Protože na to prostě není čas. Teď se musím učit na čtvrtletku z matiky a na testy a zkoušení z dějin umění - načež ještě ráno mám s tim doučování. Takže jsem hrozná lemra líná, ale dám si aspoň 30 minut na tom svém trenažeru a pár cviků na stehna. Jsem totiž nešťastná, protože začínám nabírat, ráno už zase 54,8kg. Nesnáším tuhle váhu..
Ale dneska mám divný pocit, když začnu pocitovat hlad, trosku si neceho uzdobnu a pak se citim silene plná! Neni to divné? Mám i dost tvrdé břicho, tak nevím..

JÍDELNÍČEK:
Snídaně: vícezrnný plátek (30g), Gouda (15g), anglická šunka (15g), rajče (40g)
Svačina: káva s mlékem, bílý jogurt (120g), 1/2 mrkev (60g) 
Oběd: 3 lžíce mexického guláše, 2 lžíce rýže (35g)
Svačina: kousnutí do kokosky (15g)
Večeře: SALÁT - římský salát (50g), okurka (50g), cottage bez příchutě (50g), hrášek (10g), gouda nastrouhaná(10g), moravská slanina (20g)

Příjem: 3000 KJ / 720 kcal
Sacharidy:  55 g
Vláknina:  9g
Výdej: 1780 KJ / 425 kcal

neděle 30. října 2011

Myself picture 0.1



30.10

Dneska jsem se konečně rozhoupala a píšu do svého blogového deníku . :)
Je mi hrozně zle, ale to proto, že jsem včera večer byla "pařit" a měla rovnou otravu alkoholem. A zvracela jsem jak já nevim, co.. nic přijemného. A radši už se k tomu nebudu vracet. Ostuda na entou.

Každopádně všechno, co jsem měla na dnešek jsem musela zrušit, protože mi bylo tak špatně, že jsem se radši ani nepohla a ležela a spala, koukala na filmy.. snažila se nějak zachránit. No a myslím, že už jsem v pohodě.

JIDELNICEK:
Snídaně: vícezrnný plátek (30g), kuřecí šunka (15g), gouda (15g), 2 cherry rajčátka, 20g okurky
Svačina: Koka (7g), 1/2 tyčinky jahodové pribináčka (10g)
Oběd: 100g vepřového, 50g jasmínové rýže, omáčka
Svačina: bílý jogurt (120g), kokos strouhaný (7g), koka (10g)
Večeře: SALAT = mozzarela (40g), niva (15g), rajče (70g), okurka (25g), římský salát (15g), šunka kuřecí (20g)
KJ: 3800
Sacharidy: 58g
Spáleno: 1000KJ

Hodnocení: Dneska to bylo špatné, ale nic jsem nemohla moc dělat.. a žaludek jsem si potřebovala zlepšit jídlem

neděle 9. října 2011

Otevření blogu..

Vítejte! :)
Musím se přiznat, že to není zcela poprvé, co jsem si založila blog. Předtím jsem si jeden vedla celkem dlouhou dobu, ale byl už o něčem, co pro mě nyní neni podstatné. Chci proto začít úplně odznovu.. Chci se konečně začít naplno věnovat MÓDĚ - každodenní outfity, co se mi líbí, postřehy a nápady, módní akce.
Také bych se chtěla zaměřit na další podobné téma a to KOSMETIKA - líčení, krémy, tipy.. A přesunout se i k dalšímu tématu, které mám velmi ráda a to je JÍDLO - recenze, recepty, vaření .. pak bych také zabrouzdala do kulturního světa, jako jsou FILMY, HUDBA, KNIHY .. a vše zakončila s mým životem. DENÍK, PŘÍBĚHY.. 

A pokud se vše podaří, jak má .. a vám se zde zalíbí, tak mi to bude ke štěstí stačit Až až :))

Your KATLYN
______________________________________________________________________________