17 denní jídelníček - na zhubnutí


Přemýšlíte nad tím, jak zvládnout Vánoce, aniž byste přibrali? Jak ochutnat cukroví bez toho, aniž byste měli blbé svědomí? Mám pro vás malou pomoc. Zkuste začít držet dietu, kterou vám předepíšu, začněte ji držet od pondělí 5.12 do 22.12, zhubnete tak před Vánoci i dobrých 6kg, trpět hlady nebudete a ještě si pak o Vánocích dopřejete bez toho, anižbyste se trápila nabranýma kilama navíc. 
Každý den Vám přidám jeden den. A pokud to vydržíte (vyfotíte se před dietou a po dietě a zapíšete si míry před a po a odešlete mi to, vyhrajou ty tři z Vás u kterých uvidím nejlepší zlepšení dárky od SWAROVSKI a bižuterii)

5.12
Jídelníček: 
Snídaně: plátek vícezrnného chlebu (35g max.), plátek 20% sýru, 3 cherry rajčata, 50g okurky
Svačina: okurka (50g), paprika zelená (kus - 100g), cottage bez prichute (100g)
Oběd: kuřecí maso (150g), zeleninová směs (75g)
Svačina: 70-80% čokoláda (15g), káva /čaj (neslazené)
Večeře: mozzarela light (100g), rajče (150g)
Pitný režim : 2,5 litru vody (+ káva, čaj)
Pohyb: 1hodina jakehokoli sportu, min. 30 min. chůze

Komentáře

  1. ahoj boli sme SB ked si mala este stary blog.nechces zas spriatelit?

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Foto 0.2 - Spekoun

23.10

Dietní ořechové sušenky