čtvrtek 12. ledna 2012

Parfémy

A v neposlední řadě ještě jeden příspěvek :)Ten se týká parfémů. Hodně z Vás je určitě dostalo k Vánocům, tak mě zajímalo, jak jste spokojené? Já sama mam sbírku 3 užasných parfémů:
1. Růžový ; Rumer Rose 2 od Lanvin
-Dle mého názoru je to krásná vůně pro ty, co mají radí spíše květové vůně. Protože z toho především se skládá. Není příliš sladká ani silná, ale má svůj specifický říz, takže když si ji stříknete na sebe dvakrát, tak stačí. Já jí mam ale hrozně ráda a jsem za ní ráda :)

2.Uprostřed ; Tresore od Lancome
-Je to příjemná vůně, která určitě neurazí. Jednou jsem si ji otestovávala v parfumerii a hned jsem věděla, že ji chci a taky se mi objevila pod stromečkem:D .. Je to jemná vůně a opět s růží, číli květová. Jsem na ně asi ujetá:D

3.Vpravo ; Aqua Di Gio Armani
-Tahle vůně mi sedí snad ale uplně nejvíc. Jsem s ní nejsevebedomější :) je to užasná kombinace jasminu, citronu a ja nevim čeho ještě :) Tuhle bych všem doporučila na 100% ..

A co si o tom myslíte vy?

12.1

Co se dělo:
Ahojky všem:)
Tak prozačátek chci říct, že nejsem pro ANA. už ne.. rozhodla jsem se tak k novýmu roku. Chci žít jen tak abych hubená byla, ale nepřeháněla to. Bude to hodně težký.. ale chci žit a ne si počitat každou kalorii a chci si dat, co doopravdy chci!:) takže budu ráda, když mě budete navštěvovat i na dále. Hodlám  zde psát o mode, ale i o jidle:) Prostě jen si udržet váhu na 56-58kg na 180cm :) A stále vás budu ale podporovat:)

A co dneska?
Vstávala jsem až na 8 :) protože jsem měla školu od 10. Takže parádička:) a byla ve škole jen dve hodky, abych mohla byt s tim svým:) Aspoň můžu říct, že dnešní den byl super, zašli jsme na čínu a dala jsem si dokonce i zmrzku! O.oo!:D no a pak jsem šla už jen domu a dělala něco do školy a zkoukla Pretty little liars - ja vim, ze to je serial pro pubertačky, ale když mě to tak nějak vtáhlo :D
Teď se chystám si na 30 minut zaposilovat a pak se vrhnout zase do učení..
Jinak jsem dneska v pokoji od rodičů objevila pozornost z moji milovaný IKEI




Nákupy..

Tak a je to tady, PoVánoční slevy.. takže jsem si je nenechala ujít a něco málo nakoupila

1. Sako ve stradivariusu, sleva z 999 na 599! :))

2. Kalhoty Reserved 799 -> 399

3. náramek Amisu -> 140kč!
Tak co řikáte na moje nákupy?:)
Ještě jsem se vás chtěla zeptat co za boty na jaro? Doporučte mi něco, prosím!:)

úterý 10. ledna 2012

10.1..

Co se dělo:
Omlouvám se za 5 denní výpadek, ale nejak jsem spěchem nevěděla co by. Dneska jsem byla jak jinak ve škole a jak jinak tam trčela až do 15. A ted jsem se nachvilku "ohřála" doma a zase běžím cvičit -> na P class. A pak by me mohl vyzvednout přítel, abych ho aspoň někdy viděla:D .. Jinak se pak hodlám aspoň chvilinku učit na zítřejší pololetku z ajiny. A jentak mimochodem, uz 20.4 mi začiná svatak a to neni vtipny, protoze to je zachvili a ja shola nic neumím :D Taky jsem byla nakupovat, tak vám ukážu v dalším článku co jsem nakoupila a taky udělám článek o kosmetice.. olé! 
A jen k postavě, přibírám furt a to asi kvuli mým nezvladatelným chutím hlavně odpoledne.. jenže, našla jsem trik, dam si to do pusy a vyplyvnu, jenze asi nefunguje, protoze pribirám, jak kdybych to asi i snědla. Protože muj stav: 180cm a 57,5kg! :(((


Jídelníček
Snídaně: 28g 4active vícezrnného plátku, 18g lučiny, 15g královské plátky (Sýr), 3 cherry rajčata
Svačina120g papriky, káva s mlékem, 13g 71% čokolády
Oběd: 150g zeleninový salát (okurka, rajče, paprika, led.salát), zálivka
Svačina II :  lízatko, káva s mlékem
Večeře: 75g mletého masa, 20g sýra, 15g šunky

Kolik čeho:
Příjem: 750kcal 
Sacharidy: 42g
Pohyb:
1 hod. chůze, 1hod aerobick
Tipy a postřehy: 
1. Přetvářka pomáha. 
2.Cvičit se musí
3.s ničím si nedělat starosti

čtvrtek 5. ledna 2012

5.1

Co se dělo:
Koukám, že mi hodně pomáhá dopřávat si občas relax a jíst Béčko a Céčko a všechny tyhle vitamínky:D A víte proč? Jsem po nich vyrovnanější a klidnější.) A hlavne jsem neudelala takovou chybu, abych přišla o přítele. Mám ho fakt moc rada a vím, že o něj ted přijit nechci.. at se delo, co se delo.
Jinak jsem dneska měla od 10ti a ve škole byla jen na 4 hodky, což je hrozná paráda, takhle by to klidne mohlo být vždycky. Gympl blbej. :D Furt nám cpou hodin, jak kdyby ja nevim co..
Pak jsem šla dat kabat do cistirny, vratit knizku do knihovny a vyzvednout si u alzy svoje nové sluchátka (viz.obrázek).. pak proseděla se svým klukem asi 2 hodiny v autě a debatovala nad tím co bude dál.. a pak jsem zamilovaně přijela k baráku a dokonce jsem se i usmala sama na sebe. Woow. Dneska jsem chtěla jít cvičit , ale co myslíte? Musim se ucit.. a uklidit si pokoj.. takže.. v nedeli. SNAD!


Jídelníček
Snídaně: 10g ciabbaty(kousnutí),35g 20% eidamu, 50g okurka,45g čínského salátu
Svačina1/2 merci, káva s mlékem
Oběd100g bramborového guláše, 3 lžičky hráškové polévky
Svačina II :  150ml acidofilního mléka, 40g dýnových semínek
Večeře: SALAT: 40g čínského salátu, 20g cherry rajčatek, 40g salátové okurky,25g eidam, 15g niva

Kolik čeho:
Příjem: 850kcal 
Sacharidy: 40g
Pohyb:
1 hod. chůze, 30 min. uklid pokoje
Tipy a postřehy: 
1.nenechat se ničim ovlivnovat a být sama s sebou
2.přestat bejt lenoch 
3. Dobrý je nebýt přes den doma, pak toho víc stihnete radši mimo
4.Neunáhlovat se
5.Dávat si pepřovou omáčku!:D


PHOTO
1.
Philips SHE3570PK růžová

2.Já na jedný oslave :D nevsimejte si politých kalhot :D

středa 4. ledna 2012

4.1

Co se dělo:
Výborně, dostavilo se co jsem čekala.. nemocnost. Nevím, jestli je to z toho vyčerpání, ale každopádně jsem se probudila a bolelo me v krku, teklo mi z nosu a bolelo me bricho. Takže jsem nikam dneska fakt nešla. Myslela jsem, že bych třeba přišla až na 5.hodinu, kdy jsme psali velký test z ajiny, ale nemohla jsem.. ráno jsem se učila, ale pak jsem zjistila, že fakt ještě nemuzu. Takže jsem zalehla a spala až do oběda. Pak jsem se trochu probrala a upekla housky - abych třeba udělala rodičům radost. Mám jít dneska večer do práce na 5 hodinovku od 18 do 23. Ale nevím, jestli to zvladnu, ale pokud nenajdu nahradu tak budu muset..A ještě bych si mela uklidit, jit k doktoru, učit se.. ne nic nezvládám. Potrebuju čas a klid.. TED HNED! A chci přestat myslet furt na jidlo..


Jídelníček
Snídaně: rajče 50g,římský salát 50g, krabí salát 25g,eidam20% 20g, káva s mlékem
Svačina: 30g Peggy oříšková musli tyčinka
Oběd100g kuřecího přírodního řízku, 50g rýže,50g dušené zeleniny
Svačina II : káva s mlékem, miska : 5g kokosu,1g kakaa v 150ml acidofilního mléka
Večeře: 100g kuřecího, 50g římského salátu,50g rajčete


Kolik čeho:
Příjem: 850kcal 
Sacharidy: 45g
Pohyb:
asi nic, když bych šla do práce tak 4 hodiny chuze a stání = 500kcal
Tipy a postřehy:
1. měla bych se naučit odpočívat
2. měla bych se přestat furt něčím stresovat
3. měla bych přestat dělat neduležitý věci a soustředit se na důležité
4. měla bych přestat věřit lidem
5. měla bych vrátit knižku do knihovny

úterý 3. ledna 2012

3.1

Co se dělo:
Ráno jsem totálně vyčerpaná musela vstát v 6 ráno! A řikám vám, po prokaleným a nespacím týdnu to byla rana jako kdyby mě kopl kůň. Ja tak nesnaším ranní vstávání!! Pak dřepění ve škole.. až do 16. A pak domu, kde se zase musim učit na další den. Taky si vybalit a uklidit a v 20.30 na Zumbu..ať mám aspoň nějaký pohyb. Ale jsem mrtvá, potřebuju aspoň jeden den na regeneraci!


Jídelníček
Snídaně: Obložená mísa (okurka 40g, cherry rajčata 20g, poličan 6g, camembert 20g, krabí salát 10g, 1/2knackebrot, šunka 10g), káva s mlékem
Svačina: 125g žlutá paprika, 40g okurka, 1 Halls, 1 merci čokoláda
Oběd: 100g holandského řízku, 50g mrkvového salátu
Svačina II : 1/4 kinder mléčný řez
Večeře: 100g tunaka

Kolik čeho:
Příjem: 900kcal
Sacharidy: 40g
Pohyb:
Zumba, chůze = 500kcal
Tipy a postřehy:
1. zjistit jak se nenudit ve škole => tím pádem nemyslet na jídlo
2. zjistit podle výrazu v tvaři, co si o vás lidi myslej
3. zjistit, jak si získat profesory, které budeme mít u maturity
4. že když si dáte hodně čaje a trochu pálivého jidla, tak vas prejdou chuťě


-> to v bílém kabátě jsem já. Nejnovější fotka.

pondělí 2. ledna 2012

Nový rok = předsevzetí?..ano!


Po delší odmlce se vám všem zase ozývám)
Chci v letošním roce přestat dělat chyby, tak jak to bylo letos. Stalo se toho moc a né vždycky to bylo pozitivní, spíš naopak. Chci to změnit.. Chci se začít na tu maturitu učit. Chci cvičit.. chci se věnovat tomu, co mě baví a mít kolem sebe přátele, ne lidi, co nezajímám. Chci zapracovat na svojí osobnosti a zbavit se lenosti.
Vrátila jsem se teď z hor. Kde jsem byla týden a v kuse jsem pila alkohol a colu a jedla chipsy a hranolky a všechno hrozně špatný a za ten týden jsem se vrátila s 5kg navrch! => a takhle to nenechám. Zhubnu!
Takže cože jsem si dala za cíl?

1. 54kg => 1.únor
-cvičit 3x týdně
-jíst 800-1000kcal denně, 40-55g sacharidu denně
-1x tydne si dopřát zhřešení
-pít 2,5 litru vody
2. vyznamenání => maturita, vysvědčení
-udělat si za týden 1-2 mat. otázky
-o jarnákach si všechny udělat a naučit se je
-číst 3 knihy za měsíc
-podívat se po kurzech na angličtinu
-učit se!
3. vysoká škola => přijímačky
-chodit na DOD
-koupit si SCIO a dělat si testy!
-začít číst knihy určené oborům kam chci
4.Vydělat si 10tis. => 14.února 
-odpracovat si 75hodin v práci
-prodávat na Aukru
-vypomáhat v hostessingu
-chodit na modeling
5. Přestat být lína + bojovat proti unave
-každý den 15 min. relaxovat (nic nedelat, jen ležet a poslouchat hudbu)
-jíst mléčné výrobky, vejce, pít pomerančovou štavu (neco z toho alespon 1x denne)
-ob den jíst B-komplex,rozpuštěné magnesium, cečko
-koupit si ženšenový čaj
-spát min. 7,5 hod. denně


WISHLIST:
* znovuobnovit blog -> psát o mode, kosmetice, jídle a mém životě
* nakoupit si nový šatník -> udělat si to jako odměny
* koupit si konečně auto (dárek k vanocum, jen si nějaké vybrat)
* užívat si života a nedělat si starosti -> začít meditovat a užívat si klidu, chodit víc posedět s kamarádama
*dostat se na žurnalistiku, dánská studia, politologii