úterý 10. ledna 2012

10.1..

Co se dělo:
Omlouvám se za 5 denní výpadek, ale nejak jsem spěchem nevěděla co by. Dneska jsem byla jak jinak ve škole a jak jinak tam trčela až do 15. A ted jsem se nachvilku "ohřála" doma a zase běžím cvičit -> na P class. A pak by me mohl vyzvednout přítel, abych ho aspoň někdy viděla:D .. Jinak se pak hodlám aspoň chvilinku učit na zítřejší pololetku z ajiny. A jentak mimochodem, uz 20.4 mi začiná svatak a to neni vtipny, protoze to je zachvili a ja shola nic neumím :D Taky jsem byla nakupovat, tak vám ukážu v dalším článku co jsem nakoupila a taky udělám článek o kosmetice.. olé! 
A jen k postavě, přibírám furt a to asi kvuli mým nezvladatelným chutím hlavně odpoledne.. jenže, našla jsem trik, dam si to do pusy a vyplyvnu, jenze asi nefunguje, protoze pribirám, jak kdybych to asi i snědla. Protože muj stav: 180cm a 57,5kg! :(((


Jídelníček
Snídaně: 28g 4active vícezrnného plátku, 18g lučiny, 15g královské plátky (Sýr), 3 cherry rajčata
Svačina120g papriky, káva s mlékem, 13g 71% čokolády
Oběd: 150g zeleninový salát (okurka, rajče, paprika, led.salát), zálivka
Svačina II :  lízatko, káva s mlékem
Večeře: 75g mletého masa, 20g sýra, 15g šunky

Kolik čeho:
Příjem: 750kcal 
Sacharidy: 42g
Pohyb:
1 hod. chůze, 1hod aerobick
Tipy a postřehy: 
1. Přetvářka pomáha. 
2.Cvičit se musí
3.s ničím si nedělat starosti

2 komentáře:

  1. tak zvládni to učení na zítra, ale to máš ještě docela času dost do svaťáku, nic se nemá uspěchat :D ale vážně, ještě tak pozdě není :) těším se na ten další článek...

    OdpovědětVymazat
  2. Podla mna ti chudnut vobec netreba totižto nie je z čo a tvoje telo to dobre vie preto priberas aj ked nic nejes a to je este horsie lebo sa ti spomaluje metabolizmus.. neviem co sa ti na tvojej postave nepaci ale pri tvojej vyske mas idealnu vahu ak nie aj podvahu a ked to nevidis a nevies tak potom to je uz pripad asi pre niekoho ineho...

    OdpovědětVymazat