10.1..

Co se dělo:
Omlouvám se za 5 denní výpadek, ale nejak jsem spěchem nevěděla co by. Dneska jsem byla jak jinak ve škole a jak jinak tam trčela až do 15. A ted jsem se nachvilku "ohřála" doma a zase běžím cvičit -> na P class. A pak by me mohl vyzvednout přítel, abych ho aspoň někdy viděla:D .. Jinak se pak hodlám aspoň chvilinku učit na zítřejší pololetku z ajiny. A jentak mimochodem, uz 20.4 mi začiná svatak a to neni vtipny, protoze to je zachvili a ja shola nic neumím :D Taky jsem byla nakupovat, tak vám ukážu v dalším článku co jsem nakoupila a taky udělám článek o kosmetice.. olé! 
A jen k postavě, přibírám furt a to asi kvuli mým nezvladatelným chutím hlavně odpoledne.. jenže, našla jsem trik, dam si to do pusy a vyplyvnu, jenze asi nefunguje, protoze pribirám, jak kdybych to asi i snědla. Protože muj stav: 180cm a 57,5kg! :(((


Jídelníček
Snídaně: 28g 4active vícezrnného plátku, 18g lučiny, 15g královské plátky (Sýr), 3 cherry rajčata
Svačina120g papriky, káva s mlékem, 13g 71% čokolády
Oběd: 150g zeleninový salát (okurka, rajče, paprika, led.salát), zálivka
Svačina II :  lízatko, káva s mlékem
Večeře: 75g mletého masa, 20g sýra, 15g šunky

Kolik čeho:
Příjem: 750kcal 
Sacharidy: 42g
Pohyb:
1 hod. chůze, 1hod aerobick
Tipy a postřehy: 
1. Přetvářka pomáha. 
2.Cvičit se musí
3.s ničím si nedělat starosti

Komentáře

  1. tak zvládni to učení na zítra, ale to máš ještě docela času dost do svaťáku, nic se nemá uspěchat :D ale vážně, ještě tak pozdě není :) těším se na ten další článek...

    OdpovědětVymazat
  2. Podla mna ti chudnut vobec netreba totižto nie je z čo a tvoje telo to dobre vie preto priberas aj ked nic nejes a to je este horsie lebo sa ti spomaluje metabolizmus.. neviem co sa ti na tvojej postave nepaci ale pri tvojej vyske mas idealnu vahu ak nie aj podvahu a ked to nevidis a nevies tak potom to je uz pripad asi pre niekoho ineho...

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Foto 0.2 - Spekoun

23.10

Dietní ořechové sušenky