3.1

Co se dělo:
Ráno jsem totálně vyčerpaná musela vstát v 6 ráno! A řikám vám, po prokaleným a nespacím týdnu to byla rana jako kdyby mě kopl kůň. Ja tak nesnaším ranní vstávání!! Pak dřepění ve škole.. až do 16. A pak domu, kde se zase musim učit na další den. Taky si vybalit a uklidit a v 20.30 na Zumbu..ať mám aspoň nějaký pohyb. Ale jsem mrtvá, potřebuju aspoň jeden den na regeneraci!


Jídelníček
Snídaně: Obložená mísa (okurka 40g, cherry rajčata 20g, poličan 6g, camembert 20g, krabí salát 10g, 1/2knackebrot, šunka 10g), káva s mlékem
Svačina: 125g žlutá paprika, 40g okurka, 1 Halls, 1 merci čokoláda
Oběd: 100g holandského řízku, 50g mrkvového salátu
Svačina II : 1/4 kinder mléčný řez
Večeře: 100g tunaka

Kolik čeho:
Příjem: 900kcal
Sacharidy: 40g
Pohyb:
Zumba, chůze = 500kcal
Tipy a postřehy:
1. zjistit jak se nenudit ve škole => tím pádem nemyslet na jídlo
2. zjistit podle výrazu v tvaři, co si o vás lidi myslej
3. zjistit, jak si získat profesory, které budeme mít u maturity
4. že když si dáte hodně čaje a trochu pálivého jidla, tak vas prejdou chuťě


-> to v bílém kabátě jsem já. Nejnovější fotka.

Komentáře

  1. zjistit jak se nenudit ve škole!:-D:-D:-D...tak to je úžasnej bod....až to zjistíš, tak mi dej pls vědět..protože 90min. přednášky na Vš o ničem jsou opravdu ale opravdu náročný!:-D:-D:-D......
    celkem zajímavej jídelák, takhle snídáš často?.......
    fotečka je malá, ale i tak je vidět, že máš krásnou postavičku!!!!:_)

    OdpovědětVymazat
  2. fotečka je malinká, ale sluší ti to :) jako ranní vstávání taky nesnáším, to mě zabíjí...

    OdpovědětVymazat
  3. Já měřím 184,vážím teda o hodně víc,ale musím ti říct,že tvou váhu ti fakt závidím.Je to můj cíl v hubnutí.:)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Musím se vrátit...

Day by day..