pondělí 31. října 2011

31.10

Ahojky, holky..
tak dneska zase žádný pohyb, nic. Proč? Protože na to prostě není čas. Teď se musím učit na čtvrtletku z matiky a na testy a zkoušení z dějin umění - načež ještě ráno mám s tim doučování. Takže jsem hrozná lemra líná, ale dám si aspoň 30 minut na tom svém trenažeru a pár cviků na stehna. Jsem totiž nešťastná, protože začínám nabírat, ráno už zase 54,8kg. Nesnáším tuhle váhu..
Ale dneska mám divný pocit, když začnu pocitovat hlad, trosku si neceho uzdobnu a pak se citim silene plná! Neni to divné? Mám i dost tvrdé břicho, tak nevím..

JÍDELNÍČEK:
Snídaně: vícezrnný plátek (30g), Gouda (15g), anglická šunka (15g), rajče (40g)
Svačina: káva s mlékem, bílý jogurt (120g), 1/2 mrkev (60g) 
Oběd: 3 lžíce mexického guláše, 2 lžíce rýže (35g)
Svačina: kousnutí do kokosky (15g)
Večeře: SALÁT - římský salát (50g), okurka (50g), cottage bez příchutě (50g), hrášek (10g), gouda nastrouhaná(10g), moravská slanina (20g)

Příjem: 3000 KJ / 720 kcal
Sacharidy:  55 g
Vláknina:  9g
Výdej: 1780 KJ / 425 kcal

5 komentářů:

  1. to je mi líto, že se tak cítíš, ale opravdu jsi dost hubená..já vím, že ty to vidíš jinak :/ ale podívej se na staré fotky, i 55 kg je málo a pokud to takhle udržíš tak to bude super. a asi sis už zvykla jist takhle málo, ale já bych to tak dlouho jak ty nevydržela

    OdpovědětVymazat
  2. Vždycky to tvoje "kousnutí" :D Závidim ti vůli :)

    OdpovědětVymazat
  3. jídelníček hezký, ale že bys měla jen 55g sacharidů?...to se mi zdá málo, myslím že máš víc, zkus to spočítat na stobklubu..já se taky snažím omezovat sacharidy ale vždy se mi to vyšplhá až na 70g denně

    OdpovědětVymazat
  4. a nemáš chut se při tak málo jídla přežrat? já mám hlavně když přijdu ze školy chutě...

    OdpovědětVymazat
  5. je mi luto ze mas take pocity ale vazne by ti voec neuskodilo troska nabrat :) ....
    jedalnicek mas pekny a zavidim ti tu tvoju vôlu..

    OdpovědětVymazat