9.3 .. 10.3...11.3

Ahojte,
klidně jsem tyhle 3 dny šoupla do jednoho příspěvku a víte proč? Protože to budou horrorové dny. Jsem všechny 3 dny v práci - dneska už mám jeden za sebou, ale čeká mě teď 11 hodinovka  a pak zítra 10 hodinovka.. už si tam nemůžu ani číst, ani používat mobil, takže můžu akorát tak čumět !!!
Taky jsem trochu nešťastná, protože tuhle na after jsem se libala s jednim svým bývalým a myslela jsem si naivně, že se bude snažit.. ale skutek utekl.. jeho kamarádka mi řikala, že nic prý teď nehledá kvůli škole, tak se ani ja fakt snažit nebudu, pak jsem akorát za debila.. Hlavně proto, že teď taky nic vyloženě nechci - maturita, přijímačky na VŠ a taky odjíždím na 3 měsíce pryč.. jen prostě jsem trochu osaměla a chtěla jsem zase někoho, kdo mi řekne, že mi to sluší, kdo mě obejme, kdo mi jentak napíše a s kym bych se usmívala.. ale jsem asi naivita nejvyššího stupně.

A jak to mám s jídlem? Tak teď se blíží moje dny, dneska, zítra by to mělo přijít, takže váha : 58,8kg je asi taky z toho důvodu, takže uvidíme, jaká bude potom..

JIDELNICEK: 9.3
Snídaně: 2 kousky tvarohovopudinkové buchty (téměř žádný cukr)
Svačina : paprika, okurka
Oběd: 70g smaženého květáku
Svačina: lžička té buchty
Večeře: kuře (stehno)

JIDELNICEK 10.3
Snídaně: 2 kousky tvarohopudinkové buchty
Svačina: 1 kostička 85% čokolády, plátek 30% eidamu
Oběd: kuřecí stehno s nádivkou
Svačina: korbáčik
Večeře: paprika, uzený losos, caesar salat mini porce

JIDELNICEK 11.3
Snídaně: 2 kousky tvarohopudinkové buchty
Svačina: 1 kostička 85% čokolády, plátek 30% eidamu
Oběd: Zelenina + maso (ještě nevím jaké)
Svačina: korbáčik
Večeře: Zeleninový salát

Komentáře

  1. Ahoj Katlyn :)
    nesnáším tyhle celé pracovní dny :/ Teď mám zrovna volný víkend, ale ten příští mě čeká přesně to, o čem píšeš :(
    Tak ať ti to rychle v práci utíká ;)
    Jídelníčky se mi moc líbí ;)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Musím se vrátit...

Day by day..