čtvrtek 8. března 2012

8.3 ..)

Tak jsem tu zas..
Já jen jsem myslela, že to zvládnu a že už jsem chodit nebudu, ale nejde to..
Uz me zase chyta žravá a přibírání a já to chci shodit..!
Předevčírem jsem na váze měla už 58,2kg a jakmile jsem věděla, že můžu, tak jsem si dala bramburky a jedla knedlíky apod.. a dneska? 59,3 kg! Za jeden blbej den :/ .. Takže takhle to dál nejde! Nechci být vyhublá ani držet furt omezující diety.. chci být ale zdravá a udržovat 58kg..)) na 180cm)
Samozřejmě si chci dopřát nějakou tu dobrůtku, ale chci, abych jí jedla jen 3x tydně - ale ne víc ani mín! Protože když si pak budu odepřávat rozumnou dávku dobrého, tak pak se za to příště tím dobrým přežeru..
Chci jíst i ovoce i zeleninu nejlíp, abych snedla alespon 1ks ovoce denne a 3 kusy zeleniny denne. Chci udrzovat 70g sacharidů za den (pečlivě si to musím zapisovat), chci jíst 5-6x denne! a chci pít 2,5l vody + čaje + 1 kafe.. chci mít max 5000KJ za den a omezit tučná a mastná nezdravá jídla, po kterých je akorat celulitida..Ale chci jíst všeho rozumný malý porce..

Přikladný jídelníček:
Snídaně: 6.45 1 plátek vícezrnného chleba, plátek šunky, plátek sýra, paprika ; káva, 0.3l vody, 0.2l acidofilního mléka
Svačina: 9.45 jablko
Oběd: 12.45 kus masa, příloha (jen trochu), zelenina, polévka, 1 kostička 85% čokolády
Svačina 15.45 50g sýra, rajče
Večeře 18.45 Salát (zelenina, maso, sýr)


Pohyb: chůze, posilování (30min. každý den) , 3x tydně cvičení

2 komentáře:

  1. Páni, úplně jako kdybych ten článek psala já! :o Mám stejný problém, nechci se v jídle omezovat, ale chci si udržovat kolem 56-60kg... A jakmile na váze vidím pozitivní číslo, je to pro mě znamení, že můžu, tak se nažeru a jde to nahoru. Jídelníček máš moc pěkný :)

    OdpovědětVymazat
  2. Vítej zpátky :)
    To znám, člověk to kilo hubne takovou dobu a pak si ho přižere za jeden den, co? :D Ale neboj, to zas bude rychle dole ;)

    OdpovědětVymazat