2.2 Im BACK!

Ahojte,
tak mi nezbývá nic jiného, než se mezi vas zase vrátit. Moje váha totiž ukazuje 58,7kg.. což je extremní. Z 53, které jsem měla v říjnu. Musím na sebe být zase přísná. Ale je to těžký, když se mi teď trochu rozpadá život a jsem furt nešťastná a ve stresu, tak hledam v jidle útěchu..
Všechno šlo hrozně do kelu.. vztahy = 0,00 ale to mi je už jedno, nikoho a nic nechci.. akorát jsou všichni blázni a psychopati a nebo si z vás delají legraci a pomlouvají vas.. Kamaradi = ujde to. Mám jen pár kamarádů = svou nejlepší kamaradku od 6ti let = 13leté přátelství , pak svou sestru, Naty a ještě dva kamarady (sveho bývaleho a sveho bývaleho nejlepsiho kamarada) a timto končí. SMUTNÉ? No.. když vás všichni zradí, jen kvuli tomu, že proste mate city, tak je to problém. Ale v pohode, to se jeste dalo.. jenže, pak prijde RODINA= kde se na vas za všechno křičí, nadava se vám, jak jste k ničemu, vánoční dárek (auto) se k vam nikdy nedostane, protože vám řeknou rodiče, že na vás serou a jste furt ne moc dobrá. A ještě na závěr SKOLA = letos maturuji a delam zkousky na VS, zítra delam SCIO na který jsem se dneska cely den pripravovala ale stejnak to bude k nicemu..
CELY TOHLE JE K NICEMU. Jeste kdyz je ze me ted takovej spekoun.

JIDELNICEK
Snídaně: 4 activ plátek , plátek kladenské pečeně, plátek sýru , cherry rajče, plátky okurky, káva
Svačina: nic
Oběd: Zeleninová směs WOK, kuřecí maso
Svačina: Cheesecake 30g, korbáčík
Večeře: Zelenina (okurka, paprika) a trosičku Blatackeho zlata, 2 nachos

Komentáře

  1. Neboj se, ta váha zase rychle klesne dolů!! Je jasný, že když se takhle stresuješ, tak přibereš. Taky jsem teď trochu nabrala z nervů. Ale prostě se do toho musíme opřít!!!

    OdpovědětVymazat
  2. ten stres je hrozný, to chápu, podepisuje se snad všude, bohužel ho mám taky hodně, uvidíš, že to půjde zase dolů! snad ti scio dopadnou dnes dobře...

    OdpovědětVymazat
  3. Zlatí, mě to tak mrzí, že se trápíš :( ale jsem tu pro tebe kdykoliv! Já se taky trápím, všechno je tak nějak k ničemu...

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Musím se vrátit...