Jak jsem zjistila, že jsem tlustá..

Drazí milí,
jsem už opravdu hrozně tlustá.. mám 59 kilo a 178cm (né 180. jak jsem se domnívala) a mám povadlé svaly a celulitidu na zadku. Jsem tlustoch, co přibral 6 kilo a nemuže se jich zbavit.. zvracim, občas nejím.. ale moje tělo uz neví, že má hubnout.. ale to se změní. Málo jidla a zvracení a snaha o trochu zdravé stravy by to měla zachránit!

Takže můj následující plán?? Za den bych měla sníst max. 3500KJ, 50g sacharidu a mít každý den pohyb ! Alespoň 1500KJ pohybu.. a věřím, že se to zvladne-- takže pokračujem!!
Od zítra píšu jídelníčky a vše.. a zase vás začnu plne navstevovat)))

Komentáře

  1. Ta váha je na tu výšku krásná, neblázni!!!
    Ale je pravda, že hlavně člověk sám by se měl ve svým těle cítit dobře..
    Držím ti palce a - welcome back!*
    ***
    Mimochodem, k mýmu pohybu - O víkendu jsem cvičila hodinovej workout s jillian (No more trouble zones) a vzala jsem si k tomu dvoukilový činky.. A abych pravdu řekla, pořád mě bolí svaly jakobych docvičila před hodinkou:D

    OdpovědětVymazat
  2. Ty především nemáš zdravej mozek...

    OdpovědětVymazat
  3. bacha na to, tenhle přístup je docela nebezpečný

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Musím se vrátit...

Day by day..