When you are born..






Drazí návštěvníci,
dnes byla krásná neděle, žadný sníh..kdepak.. ale stejnak to na me dýchalo atmosférou VÁNOČNÍ NÁLADY. A proto jsem se donutila obnovit blog a dýchnout mu nový outfit. Přece jen do Vánoc zbývá už jen 43 dnů a to mi přijde už jako jako čas, kdy se všechno rozjede naplno. Vánoční trhy, Mikuláš a jeho nadílka, Vídenské tržiště, nákupy dárku, pečení cukroví, výzdoba a vůně skořice a jablka! Yeeejks! Ano, patřím mezi ty lidi, kteří milují vánoce a vše s nimi spojeno. Ještě navíc, když letošní Vánoce pro mne budou jiné.. poprvé s přítelem ve svém bytě.. poprvé na střídačku u obou rodin.. poprvé s našim kočičím miláčkem Maxem.. A to vše se rozpoutá už za pouhé 2 týdny (tehdy mám svátek a po něm.. už to jsou vánoční chvíle- jak se celý život přesvědčuji)

Mimo jiné je s tím spojeno i to, že do sebe dostaneme mnoho a mnoho kalorií. Cukroví, bramborový salát, smažené věci, chlebíčky, válení u pohádek! Jenže o to já se připravit nenechám. Sice tu Vánoční pohodu mi pokazí trochu zkouškové a různé psaní esejů, ale jsem přesvědčena, že i tak to bude krásné.. a to i bez vyčitavých chvil, ze jsem zase neco snědla. Dávám si teď totiž 30 denní makačku a hlídačku. Sepsala jsem si dopředu jídelníček a i pohybové plány. Mezi jedním z nich patří Jillian - každý den, začátek od Lvl1, Zumba, Pclass,fitness..Mimo jiné chodím také do práce - pracuji v restauraci a myslím, že tam taky něco spálím a nachodím..! A vždy jednou za 10 dní, si můžu dát jeden den volnost v jídle. Tak uvidímé ;) Můj momentální stav je : 59kg, 90-64-94 .. a to bych ráda zužila na 90-60-90 a váhu bych ubrala na 57kg. Doufejme, že se mi to za měsíc dřiny podaří!!
A koukejte, jak s Jillian zhubli ostatní..


11.11 
Jidelníček:
Snídaně: 2 Cornies, sýr, šunka, rajče
Svačina: 3 lžičky Míša řezu
Oběd: holandský řízek (100g), bramborová kaše (lžíce), žlutá paprika, rajče ; tiramisu dietnější
Svačina: mrkev, zelený čaj
Večeře: zelenina (rajče, okurka), tunak, sýr, arašídy (40g)


Pohyb: Jillian Lvl1

Takže dnešek nebyl podle planu ani nic. Takže to berte z rezervou, prostě jsem žrala. Ale od zítra už začínám vše dodržovat :))

Včera jsem byla na MISS, na castingu v Praze. A bylo to hrozný. Nemyslím ani tak to čekání, to jsem čekala, že bude horší a docela to odsýpalo.. jenže pak přišla 1.část castingu a ta probíhala tak, že osm dívek nastoupilo a řeklo o sobě asi jedno souvětí - bydliště, věk, jméno.. bylo na podiu 10 vteřin a hned šlo..  a z toho okamžitě vybrali nějakou dívku, která postupuje.. no co to? Jak takhle může výhrat miss?? Docela mě to zklamalo, protože jsem tam viděla hodně krásných dívek a nepostoupila ani jedna  a za to postoupili ošklivé holky, nezajímavé.. jakto? Moc jsem to nechápala, ale řikala jsem si, že ten pražský casting aspon vyhrajou nějaké fakt pěkné. Ale omyl. Opravdu, ten výběr můžete posoudit sami a ja vam řikám, že tam bylo minimálně 100hezčích. A co víc, jak mohli tyhle holky vybrat z 1000holek? No, snad příští castingy budou uspěšnější .. přemýšlím nad tim v Usteckém kraji, ale uvidím.. já si sobě šanci už nedávám.. třeba příští rok?
Šest krásných dívek, které měly odvahu přijít a ukázat se, zvítězilo - HML_8533.jpg
-> jediná hezká je ta druhá zleva..


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Musím se vrátit...

Day by day..